29 Responses
  1. MetalBlitz Says:

    Hebatlah mr president ni.. tgk tgn dah tau dah mmg hebat.. =)


  2. Anonymous Says:

    itu ayat nak BODEKKKKK....pehhhh.....


  3. Anonymous Says:

    ratu..... pon hebatt jugakk


  4. Anonymous Says:

    Ratu ehhh....ratu yang mana satu...ratu korang ni kejap ada kejap tak ada...


  5. Anonymous Says:

    Ada sorang je ratu yang turun tiap2 hari.


  6. Anonymous Says:

    Itu ler ratu penyeri padang...Wahai Diva and Devo...turun ler main...dah tak berani ker..


  7. Anonymous Says:

    Hello mr president, gua mintak lu jangan letak nama YPJ pada kelab petanque ini gunakan lah nama KPYPJ. Gua tau lepas ini nama dia Kelab Petanque KPYPJ. Lu tak sedar ke YPJ tumpang tui kita? apa2 pun dahulukan KPYPJ, YPJ tu nombor 29 je layaknya.- Robby Keane


  8. Anonymous Says:

    WHAT THE HECK cerita pasal ratu lah, penyeri padang lah, diva, divo lah sampai tangan president pun nak komen apabenda ni tak akademik langsung, kau ne gay ke apa??. Buat jatuh maruah Kelab Petanque aje. Please ea jangan cerita ngarut2 murahan kat site ne.


  9. MetalBlitz Says:

    uiks? emosi nmpk? jgn marah2.. kang kena jual..


  10. Anonymous Says:

    Saya pun pelik kenapa `tangan mr president' pun nak dikomen dalam ruangan ne. saya rasa budak yang buat komen pasal `tangan mr president' ni syok kat president kita..ntah2 pondan ke gay. saya minta maaf kalau komen saya ni keterlaluan harap maafkan saya seadanya.


  11. Anonymous Says:

    saya rasa kita semua patut berenti daripada terlalu taksub kepada mr president kita takut jatuh hukum syirik pulak. kita janganlah memuja-muja dia lebih2 syirik tu. saya cadangkan agar segmen mr president kat laman web ni dihapuskan sama sekali untuk elak dari beliau dipuja2 nanti membawa kepada riak pula- ustaz


  12. Anonymous Says:

    Ahmad Izham for the President!


  13. Anonymous Says:

    ye aku sokong2 en mad ada gaya


  14. Anonymous Says:

    aku dgr en mad dah main sampai ke melaka byk pengalaman


  15. Anonymous Says:

    pesonalitinya pon menarik, i tergoda you - endang s taurina


  16. Anonymous Says:

    aq pon sokong en mad dia hapening best gler ex mbjb tau jer le all rounder semua sport bole macam nizam


  17. Unknown Says:

    Pasal nama Kelab perlu ada YPJ or tidak tu akan dipertimbangkan...Isu ini akan dibincangkan dalam MT Kelab Petanque yang bakal dilantik ..Jawatan Presiden tu dah dibuka pada undian ramai...so ada peluang untuk tentukan siapa yg boleh lead...dan saya rasa pun perlu orang baru yang pegang Kelab ni..(ikhlas tu...cakap masjid lagi)..Sebab tu saya mintak pada Metalblitz adakan undian secara adil dan terbuka..(Metalblitz bukan saya ehhh)...


  18. Anonymous Says:

    pokcik dah tau sapo metalblitz tuh - samad ali phichey


  19. Anonymous Says:

    yang gedik tulah metalblitz


  20. Anonymous Says:

    Gedik? barulah meriah..


  21. Anonymous Says:

    gedik mentel buek apo


  22. Anonymous Says:

    Biar nampak gedik tapi hati baik tak apa..ni nampak baik tapi hati mcm setan pun tara guna bro....


  23. Anonymous Says:

    backing nampak, ada apa-apa ke, sampai setan-setan semua keluar jangan emosional bang....


  24. Anonymous Says:

    hahaha...budak2 petanque tu memang ketandusan awek gedik beb...


  25. Anonymous Says:

    x kisah la gedik ke x gedik.. yg ptg x kcau org. jaga la diri sendiri lg bgs drp megata org di bulan yg mulia ni


  26. Unknown Says:

    Kelakar ler korang semua ni...rupa-rupanya team petanque ni ramai juga yang diperhatikan oleh orang luar...dah cukup bagus..Setakat ni kita orang no problem tak ada kisah...sapa yg nak join team ni..gedik ker tak ker..baik ker ..jahat ker..yang penting minat main petanque...personal tu belakang punya cerita...1Malaysia...


  27. Anonymous Says:

    cayalah cik mirza, ada ciri-ciri pempmpin


  28. MetalBlitz Says:

    Knp kata metalblitz gedik? x baik tau.. xde ganggu pun hidup korang.. :(


  29. Anonymous Says:

    yg dok mengata gedik2 tu, cemburu la tu.... pasal dia pun gedik jugak tapi org x layan....ha..ha..ha..ha..ha..kah..kah..kah..kah..hu..hu..hu..hu..he..he..he..ho..ho..ho..


Post a Comment