Alamak.. Bergaya sungguh la encik yang sorang ni. Tengok style beliau cekak pinggang je memang dah tau beliau ni unggul dalam petanque. Shooter bole.. pointer pun bole. Meletup letup bola petanque jadinye kalau beliau jadi shooter. Bersanda sanda kat jack bola petanque tu kalau beliau jadi pointer. Pendek kata, memang serba boleh la..

Dengar-dengar beliau ni pun golfer yang hebat jugak. Wahh.. memang kagum la KPYPJ ada staf macam encik ni. Main golf bole, main petanque pun bole. Memang hebatlah.. Orang kata tu, kire kompom la calon g Sabah 2 tahun lagi.

Kalau kite tgk undian perlantikan AJK, nama encik ni tidak ketinggalan dicalon dan diundi. Memang adalah ciri-ciri pemimpin dalam diri beliau ni. Syabas encik Nizam..

Hidup Encik Nizam!!!
38 Responses
  1. Anonymous Says:

    Nizam.. namamu jadi igauan..


  2. Anonymous Says:

    Saya bagi pihak anak guam saya Encik Nizam Sidek memberi tempoh 24 jam kepada penggendali laman web ini untuk MENARIK BALIK foto dan kata-kata yang tertera mengenai anak guam saya yang tersiar di laman ini hari ini. Seandainya pihak penggendali laman web ini gagal menarik balik gambar dan kenyataan yang dikeluarkan, maka pihak kami akan mengemukakan saman pemula pada jumlah yang dipersetujui anak guam di Mahkamah Tinggi Johor Bahru kepada pihak penggendali laman web ini dalam masa terdekat. Sila ambil Perhatian- Yaakob Atan & Co, BBU.


  3. Anonymous Says:

    alamak da kes berat ni


  4. Anonymous Says:

    LU Memang cute beeb..


  5. Anonymous Says:

    Ni kenapa plak smpai nk saman2 nih.. sporting sket la beb.. lu ni pun...


  6. Anonymous Says:

    Tu la koran nape pandai2 letak gambar nizam tak semuaorang suke mcm tu.


  7. Anonymous Says:

    Ala aku rasa ni sabotaj dari kem en mad ni..orang-orang keliling dia pun boleh tahan gak bukan calang-calang orang.


  8. Anonymous Says:

    Tq kerana telah memberi nama penggendali laman web ini pada saya- Farhana b/p Yaacob Atan & Co.


  9. Anonymous Says:

    walaupun ada isu dan kontroversi kami ingin nyatakan sokongan padu kepada presiden en Ruhaizal tidak pernah pudar dan kami berdiri teguh di belakangnya - Kelab Peminat dan Penyokong Fanatik Bujal atau Bujal 4Ever.


  10. Anonymous Says:

    sporting la bro..sekadar suka2 je..timel lu kutuk org xpe tp org puji lu je x leh...apa barang bro nk pasang lawyer..

    rakyat diutamakan pencapaian didahulukan


  11. Anonymous Says:

    wa rasa yg bagi nama ni mesti orang yg sama...

    betul x geng?


  12. Anonymous Says:

    ni la masa ye mr president main kan peranan ye membela nasib anak buah nye.. ayoh mr president


  13. Anonymous Says:

    x kn minta tlg pada presiden.. jatuh maruah bro. time buat dosa x ajak president pn - bilis wira


  14. Anonymous Says:

    en. nizam x nak letak no. ic, alamat rumah n no.fon ke? tulis name dah PENUH siap ade bin. nk kenal nie..


  15. Anonymous Says:

    yang aku dengar en mad akan memperjuangkan pembelian bola Plustong Y2000 dari Thailand untuk kelab jika terpilih sebagai presiden. caralah en mad.


  16. Anonymous Says:

    nampaknya ada komen-komen yang dah dikeluarkan dari web ni...tadi nama penggendali laman web ada sekrang dah takda apa dah jadi


  17. Anonymous Says:

    Jangan sentuh peribadi beb, nanti lu jadi babi nanti, lu nak kutuk orang gua takpe, kutuk keluarga gua marah, pukimak lulah. NIZAM


  18. Anonymous Says:

    aku setujulah korang semua peribadi jangan disentuh - ustaz


  19. Anonymous Says:

    Sabar bang, bulan posa ni tak baik maki-maki nanti kureng pulak pahala puasa, sabarlah. Kepada yang menyentuh peribadi keluarga mintak maaflah pada dia sesiapa pon marah kalau peribadi disentuh, dan saya percaya seandainya maaf yang dipinta benar-benar ikhlas pasti dimaafkan, kepada yang menerima maafkanlah, kerana maaf memaafkan adalah sifat yang terpuji


  20. Anonymous Says:

    apa cita beb! blog setahun pon belom dah kecoh, macamana pentque lu nak maju, gua bukan apa mula-mula blog lu memang ngam ada kutuk-kutuk memang best kalo ini macam malas gua camporlah - Andre Goh


  21. Anonymous Says:

    APA DOSA HAMBA ALLAH INI SEHINGGA DIHINA SEDEMIKIAN


  22. Anonymous Says:

    NO 18 agak-agaklah, kalau bini dan mak kita kena pun kita marah paham sendirilah


  23. Anonymous Says:

    komen no 18, pasal lu blog ni dah spoil, lu ni kalau nak kutuk kreatiflah sikit, jangan main belasah je, gua pun kaki kutuk juga tapi gua tak kutuk bangsa seagama gua macam luh


  24. Anonymous Says:

    malulah pada orang luar kalau diorang bukak blog ni, yang pengurusan ni pun sengal yang ko letak gambo mamatni buat pe, buat loteh je, letaklah gambo ahmad izham baru ngam orang luar pun kenal dia X MBJB


  25. Anonymous Says:

    aku adalah diantara kawan-kawan korang juga, main petong pon dengan korang juga, cerita pasal mamat ni dia ni memang kecoh kalau main petong pon mulut dia je aku pun letih juga mendengarkan tapi kan ke bagus barulah meriah petang tu setahu aku kecoh-kecoh dia tak pernah kutuk (peribadi) tu yang bagusnya dia. Pasal dia nak balik cepat pon memanglah spoil bila tengah main, tapi biorlah dia bukan dia habiskan duit kitorang semua. aku bukan nak bela dia sapa pon yang kena aku akan cakap macam ni, kita semua geng pergi mana pun jumpa juga, aku rasa kita hentikanlah perkara sebegini setahu aku mamatni kalau ko kutuk dia pon dia tak kisah cuma peribadi dia jangan ko usik (bukan dia je aku pon hangin kalo diusik peribadi gua) buat geng diluar sana pikirlah untuk kelab kita yang baru bertatih, wassalam


  26. Anonymous Says:

    Salam Sejahtera, bertemu kita sekali lagi, seperti tulisan saya yang lalu masyarakat kita memang begitu (mengutuk). Baiklah inilah risiko pengendali blog dimana bloglah tempat orang mengutuk,menghina,mengasut dan berbagai-bagai lagi dan inilah risikonya. Mengapakah tidak diteliti risikonya sebelum menmbina blog? kita harus melihat ini dari belbagai inci sudut dan jangan berharap setiap pengisian yang di debatkan di dalam blog ini semuanya positif!, sebenarnya apa yang saya lihat blog ini mula panas apabila diadakan satu pemilihan bagi kerusi presiden dan ajk yang lain. Pendapat saya tak perlulah diundi melalui blog ini kerana anda adakah anda tahu berapa ramai ahli kelab anda? mengikut kiraan kasar saya jika dihitung individu yang menghantar undinya lebih dari 50 orang ahli benar? adakah ianya betul? jika betul ahli ada seramai itu maka salahlah saya, tetapi....jika ianya kurang seperti ada yang tak kena pada proses sesi pemilihan, cadangan saya apa kata pengundian dibuat secara langsung dimana semua ahli kelab dipanggil dan duduk semeja dan terus membuat undi dan disitulah keputusannya, tidaklah akan terjadi seorang pemilih akan menghantar sampai sepuluh undian,...mungkin. - JAYARATNAM


  27. adiem Says:

    apa dh jadi ni beb.. wa kenal nizam beb. die bestfren wa..jgn la libatkan family die..spoil la korg ni.. sape2 yg kutuk tu mintak la maaf dgn die. klu wa mmg la wa mrh giler. klu ada unsur2 mcm ni hrp ditapis smula oleh pgendali blog ni.
    kita sama2 kawan per... x mau ada masam muka


  28. Anonymous Says:

    ok la beb, gua minta sorry la beb kalau ini macam punya hal..gua mana tau nak jadi ini macam..ok bro..gua respek lu orang..sory la bor nizam..gua tak buat lagi lain kali k.


  29. Anonymous Says:

    saya mewakili semua geng2 metalblitz mohon maaf dpd en nizam atas ketelanjuran n kekasaran bhsa yg tlh blaku pada diri, family en nizam. sempena bln yg mulia ni hrp kite lupakan apa yg telah tjadi n kembali bersatu memajukan kelab n sukan ptanque ini.


  30. Anonymous Says:

    Maafkan kamiiii....Maafkan kamiiii....Maafkan kamiiii....Maafkan kamiiii....Maafkan kamiiii....Maafkan kamiiii....Maafkan kamiiii....Maafkan kamiiii....Maafkan kamiiii....Maafkan kamiiii....


  31. adiem Says:

    macm tu la bro..kte ari2 jupe.. x mau gaduh2 n masam muka.. Jam.. wa tau lu brotherhood punya org.. wa respek sama lu beb..


  32. Anonymous Says:

    dah agak pun tp no komen - bilis wira


  33. Unknown Says:

    Ni apa cerita sampai kutuk2 personal ni...Hopefully semua kembali okay...next time saya akan menyarankan kepada pihak pengurusan blog dan Mr. President yang baru iaitu En. Ahmad Izham untuk menyiarkan berita yang memaparkan perkembangan terbaru aktiviti team petanque, peluang-peluang untuk menyertai pertandingan luar, dan memohon kerjasama dari coach pasukan iaitu En. Hamzah untuk menghantar artikel mengenai kaedah, tips dan teknik permainan petanque yang betul demi meningkatkan mutu permainan pasukan kita supaya lebih bersedia untuk menghadapi kejohanan-kejohanan yang bakal diadakan.Jangan biarkan orang kita sendiri memperlekehkan prestasi permainan kita.Tapi berdasarkan perkembangan terkini (bagi sesiapa yang selalu turun main ler), ramai pemain yang telah meningkat naik mutu permainan mereka.

    Kepada En.Nizam harap maafkan ler pelayar-pelayar blog ini yang menghantar komen-komen nakal dan bercorak peribadi..Diharap Mr. Presiden yang baru akan dapat mengawal situasi ini supaya tidak berlaku lagi dimasa-masa akan datang.


  34. Anonymous Says:

    salam buat semua, dlm kita melayari blog memanglah ada sebahagia drpd kita yang merasakan bahawa apa yang di nyatakan akan mendatangkan keseronokkan terutama apabila bab-bab mengetuk ni, kita harus ingat kita ketawa kerana orang lain menangis dan bagi org2 yang mcm nie, dia harus bersedia untuk diketawakan apabila dia menangis, kerana apa2 yang kita buat ALLAH akan memberi balasannya. apabila kita menutup aib seseorg maka ALLAH akan menutup aib kita begitulah juga sebaliknya. kalu kita x suka org melakukan sesuatu kpd kita maka jgnlah kita melakukannya kpd seseorg kerana apabila kita melakukannya kpd seseorg maka itu jugalah yg akan berlaku kepada kita. taubatlah wahai umat muhammad, hari2 yang kita melangkah kematian semakin hampir dengan kita, buatlah kebaikan dan sentiasa beringat ada x esok untuk kita???????


  35. Anonymous Says:

    Jangan pandang serius sgt ok. Enjoy the blog! Kepada pengendali blog, mcm2 setting boleh dibuat untuk mengelak pertengkaran. Setkan saje 'untuk pengguna berdaftar' agar komen yang diberi nanti ada namanye (bukan lagi 'anonymous').


  36. Anonymous Says:

    blog ini di bina untuk memberi infomasi kepada pemain-pemain dan juga peminat kepada permainan ini, untuk memaklumkan bahawa di johor baharu terutama di tempat YPJ tampoi utama terdapat padang permainan petanque agar mana-mana pemain yang mungkin berada di sekitar JB mahupun yang datang ke JB tahu bahawa terdapat sebuah padang di kawasan tersebut agar kita sama-sama dapat beriadah dan menimba ilmu di dalam permainan ini. memang tidak memadai hanya terdapat tiga gelanggang sahaja kerana sepatutnya terdapat 20-30 gelanggang baru mencukupi. bagi mana-mana badan koprat yang perihatin dapatlah kiranya membantu mamberi sumbangan agar padang yang sedia ada dapat di tambah jumlahnya dan bagi pemain-pemain yang berada disekitar JB rajin-rajinlah turun untuk memberi semangat kepada rakan-rakan yang lain untuk sama-sama memajukan sukan ini. Bagi mereka yang melayari blog ini dapatlah memberi komen yang membina bukannya membuat kutukkan atau melemahkan semangat rakan-rakan kita, walaupun kita tidak mampu bermain atau tidak berminat bermain sekurang-kurangnya kita boleh memberi sumbangan dengan memberi idea yang membina.- coach


  37. Nanie Harris Says:

    Maaf klu mencelah. Ini pendapat sy yg cetek ni. Sbb tu sy kata dulu blog ni kena ada objektif dan admin perlu control byk perkara.

    Byk sy tgk dh off topic & tidak menceritakan ttg yg sepatutnya. Tajuk tgk blog sukan tp citer gosip2 artis.

    Hrp admin & pengurusan tertinggi blh control benda ni cam yg komen 35 kata tu. Admin blh tukar setting utk pengulas.

    Wallahualam...


  38. MetalBlitz Says:

    Noted and thanks.. Action has been taken.


Post a Comment