Mesyuarat kali pertama telah diadakan pada 28 September 2009 (mengikut post yang sebelum ini). Hasil mesyuarat dan kesepakatan yang telah dipersetujui bersama ahli-ahli mesyuarat:

1. 3 hb Oktober 2009, team petanque BP akan mengadakan kejohanan persahabatan dengan team petanque YPJ. Coach berharap agar semua ahli petanque (ahli-ahli bersekutu juga terlibat) akan mengadakan training dengan segala kesungguhan sempena bulan raya yang mulia ini bermula hari ini (29 September 2009, selepas waktu pejabat).

2. Sekiranya tiada halangan, pada 2 hb Oktober jam 8.00 malam, akan diadakan suatu perjumpaan glemer raya dengan ahli-ahli kelab (sekali lagi, ahli-ahli bersekutu juga terlibat), bagi meleraikan segala perselisihan faham dan beramah mesra serta memikirkan perancangan-perancangan menarik yang boleh diaplikasikan bagi memeriahkan kelab petanque YPJ. Kutipan duit akan dilakukan kerana akan diadakan sedikit jamuan sederhana.

3. Coach dan Mr President menyampaikan salam kemaafan sempena kedatangan hari raya ini kepada MT Kelab, ahli-ahli, ahli-ahli bersekutu dan pelayar blog petanque ini. Juga disampaikan salam raya dengan ucapan 'oit.. turun padanglah' kepada mereka yang dah lama tak mencemar duli ke padang petanque kite yang dah ada lampu.. :D

Slamat Hari Raya..

ps: mr president tak pulak cakap nk wat open house.. :D
3 Responses
  1. Unknown Says:

    Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Batin kepada semua geng petanque...dana yang nak dikutip tu berapa amountnya ekkk...seikhlas hati atau ada jumlah2 tertentu...dicadangkan perlu ditetapkan jumlah minimum supaya ahli-ahli tak confuse berapa nak buat sumbangan....kalau nak bagi lebih pun lagi baik..Mr President kita pun dah kaya hasil jualan daging lembu hari tu...

    p/s: Mr. President...sorry kalau perkara ni dah dibincangkan dalam meeting semalam..sorry tak turun meeting semalam...


  2. evo10 Says:

    kpd ajk2 yg berkenaan n member2 yg ada link, bolehlah dapatkan sponsor utk menambah bilangan pdg kpd 6 atau lebih. barulah syok nk buat latihan, kalu x asyik nk berlaga aje n mengelak, takut terkena bola. banyak lagi latihan yang hendak dibuat....., pastikan MAKSAK tahun 2010 nie kita punya..


  3. evo10 Says:

    bila nk muat turun gambar2 kita yg glamor2 tu???? ramai peminat2 dan juga pengarah2 filem dok bertanya....


Post a Comment