Bersama-sama ini, pihak pengurusan sertakan amanat tuan president kite sepertimana yang telah beliau amanahkan kepada pihak pengurusan untuk dicanangkan ke seluruh alam. Begini amanat beliau:

assalamualaikum...

Saya ucapkan jutaan terima kasih kepada semua yang terlibat dalam pemilihan AJK 8/2009 Kelab Petanque( Metal-Blitz) Johor Bahru..terutama kepada Encik Ruhaizal ( Tuan Penasihat) Encik Hamzah (Tuan Jurulatih) Moderator Blog...Semua AJK dan Ahli Kelab...pengundi2, fan club 2,pemerhati2,artis2,players EPL..

Kelab ni ditubuhkan bagi pembentukan kumpulan yang mengamalkan cara hidup sihat...saya rasa kelab ni sangat relevan dengan ahli yang menyertainya.. kaki rentap.....cadangan saya adalah mengadakan perjumpaan dengan semua ahli bagi membincangkan beberapa perkara seperti aktiviti/ kalender tahunan, yuran, peralatan latihan, logo dll.. apa kata kita buat perjumpaan seminggu lepas raya ni..kalau bole ada makan2 sikit...( PA Sulit)....cam ne ok tak ahli yang lain...perjumpaan ni secara santai je...pas2 kita bincang apa idea yang nak dibentangkan....
(P1)izham
4 Responses
  1. Anonymous Says:

    saya sokong seminggu lepas raya tp BILA? sbb seminggu ade 7 hari, tuan presiden tolong tetapkn tarikh, tempat, masa dll n insyaallah kite org akan turun.yang penting sup tulang lembu mesti ada....


  2. Anonymous Says:

    best gak klu wat kat umh tn president. x sabonye..


  3. Unknown Says:

    Thanx Tuan Presiden di atas amanat pertama yg meningkatkan semangat untuk terus melibatkan diri dlm petanque ni...ternyata En. Izham memang berkarisma...perutusan ringkas tapi penuh bermakna..BORN TO BE A LEADER..


  4. adiem Says:

    yes... u r born 2 be LEADER


Post a Comment